JAWATAN KOSONG SETIA BERHARD (EXECUTIVE, OFFICE ADMINISTRATION - 210002)
S P Setia telah mewujudkan kehadiran jenama yang kuat di Malaysia dan di luar negara, jenama yang sinonim dengan kualiti, kebolehpercayaan dan penciptaan nilai. SP Setia juga berada di barisan hadapan dalam penjenamaan dalam industri hartanah di Malaysia, menjadi pelopor dalam menggabungkan konsep LiveLearnWorkPlay yang terkenal yang diniagakan oleh syarikat serta falsafah ECO dalam semua perkembangan SP Setia, menjadikannya jenama yang sangat terkenal di industri. Produk berkualiti kami serta kepekaan kami terhadap keperluan dan aspirasi pelanggan kami juga telah menyumbang kepada reputasi S P Setia sebagai pemaju harta tanah.Sebagai syarikat penyenaraian awam yang memenangi pelbagai anugerah, S P Setia tanpa henti berusaha untuk menghasilkan produk yang inovatif dan berkualiti bukan hanya untuk rakyat Malaysia, tetapi masyarakat antarabangsa juga. Produk kami yang diterima dengan baik bermula dari Townships hingga Eco Homes, Luxury Homes, High Rise Residences, Retail & Commercial dan Integrated Developments.
JAWATAN KOSONG SETIA, 2021 |
EXECUTIVE, OFFICE ADMINISTRATION
Deskripsi kerja
- Memastikan kebersihan pejabat, kemas dan persekitaran yang selamat.
- Menguruskan perolehan dan penyelenggaraan pejabat, utiliti pejabat, peralatan pejabat, kenderaan syarikat, alat tulis pejabat, pos, pakaian seragam kakitangan, peruntukan pejabat dan barang yang berkaitan untuk kesejahteraan pejabat dan kesejahteraan kakitangan.
- Pengaturan untuk pembaharuan cukai jalan dan insurans kenderaan syarikat, lesen syarikat dan pendaftaran persatuan.
- Mengekalkan sistem pemfailan yang cekap dan tepat untuk surat-menyurat / dokumen masuk / keluar.
- Menyelaraskan perolehan dengan penyedia perkhidmatan pejabat iaitu keselamatan pejabat, perkhidmatan pembersihan dan lain-lain
- Berurusan dengan surat-menyurat masuk / keluar pejabat / dokumen.
- Membantu menyelaraskan fungsi syarikat dan acara tahunan.
- Pantau anggaran aset syarikat setiap tahun dan proses pemerolehan aset syarikat.
- Selaras dengan Sumber Manusia Kumpulan mengenai penyediaan lebih masa kakitangan dan pemotongan bil.
- Laksanakan tugas ad-hoc seperti yang diberikan oleh atasan.
Syarat Pekerjaan:
- Ijazah Minimum dalam Pengajian Perniagaan / Pentadbiran / Pengurusan atau setaraf.
- Minimum 2 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan.
- Mahir dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia, pengetahuan tentang Bahasa Mandarin akan menjadi kelebihan tambahan.
- Kemahiran interpersonal dan komunikasi yang sangat baik.
- Teliti dan berkebolehan bekerja secara bebas dengan pengawasan minimum.
- Komputer celik dan mahir dalam Microsoft Office dan Microsoft Excel.
- Proaktif dan pemain pasukan yang baik.
- Berpengetahuan luas dan dapat melakukan pelbagai tugas dengan sikap kerja yang positif.
- Lokasi kerja yang berpusat di Semenyih.
CARA MEMOHON JAWATAN KOSONG
- Sila kelaman: Jawatan Kosong Terkini Setia
- Pili Iklan kekosongan Tersenarai
- Sila Daftar jika anda belum terdaftar , sila login ke laman dimaksud
- dan mohonlah secara onlen