JAWATAN KOSONG DHL EXPRESS SDN BHD MALAYSIA (CUSTOMER SERVICE, FRONTLINER)
DHL Express (Malaysia) Sdn Bhd adalah peneraju pasaran global dalam ekspres antarabangsa, pengangkutan darat dan pengangkutan udara. Ia juga merupakan nombor 1 dunia dalam pengangkutan laut dan logistik kontrak. DHL menawarkan pelbagai penyelesaian khusus - dari penghantaran dokumen ekspres hingga pengurusan rantaian bekalan.Kami mengangkut penghantaran dengan cepat, selamat dan tepat waktu di seluruh dunia. Asasnya adalah rangkaian komprehensif kami, menggabungkan pengangkutan udara dan darat untuk prestasi penghantaran yang optimum. Di satu pihak, ini memberi kita jangkauan di seluruh dunia, dan di sisi lain, kehadiran tempatan yang kuat dan pemahaman unik mengenai pasaran dan pelanggan tempatan. Di kawasan logistik, globalisasi mewujudkan rantaian bekalan yang lebih kompleks. Sekali lagi, gabungan jangkauan global dan pengetahuan tempatan DHL adalah kelebihan daya saing utama. Kami juga menawarkan pelbagai perkhidmatan standard serta penyelesaian industri yang disesuaikan. Ini adalah satu-satunya cara untuk memenuhi standard tinggi yang dituntut oleh pelanggan global kami. DHL dimiliki 100% oleh Deutsche Post World Net. DHL Malaysia kini sedang mencari individu yang dinamik untuk menjadi sebahagian daripada persekitaran yang menarik dan mencabar. Sertailah kami dan kami akan membawa anda ke arah kecemerlangan pengurusan!
JAWATAN KOSONG DHL EXPRESS, 2021 |
Customer Service Agent, Frontline (Contract)
- Terima dan daftarkan tempahan untuk perkhidmatan DHL.
- Tawarkan alternatif kepada pelanggan dan berpotensi mengubah panggilan maklumat menjadi petunjuk penjualan atau mengenal pasti perkhidmatan tambah nilai lain kepada pelanggan apabila peluang muncul semasa interaksi.
- Memberi respons kepada pelanggan secara konsisten dan yakin dengan memberikan maklumat yang tepat di semua bidang seperti keperluan khusus, masa transit dan harga.
- Tingkatkan pengalaman perkhidmatan di DHL dengan menerapkan profesionalisme dan empati ketika berurusan dengan setiap keperluan dan permintaan setiap pelanggan.
- Bekerjasama dengan Jabatan Operasi dan jabatan lain untuk menyelesaikan masalah dan pertanyaan pelanggan dengan cepat dan cekap.
- Sorot bidang untuk diperbaiki dengan penyelesaian yang disarankan untuk meningkatkan prosedur, teknologi dan perkhidmatan DHL untuk meningkatkan pengalaman pelanggan secara positif dengan DHL.
- Mematuhi prosedur Layanan Pelanggan yang ada seperti yang digariskan dalam manual departemen, sambil menjaga kebijaksanaan untuk menggunakan fleksibiliti terhadap kebutuhan pelanggan dalam batas yang wajar dalam berunding dengan penyelia dan pengurus CS.
- Calon mesti mempunyai sekurang-kurangnya Tahap Menengah / STPM / "A" Tinggi / Pra-U, Diploma / Lanjutan / Tinggi / Diploma Siswazah, Ijazah Sarjana Muda / Diploma Pascasiswazah / Ijazah Profesional dalam apa jua bidang.
- Bahasa yang diperlukan: Bahasa Inggeris
- Diperlukan sekurang-kurangnya 2 Tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan untuk jawatan ini.
- Kemahiran yang diperlukan: Penyelesaian Masalah, Kesungguhan, Kemahiran mengendalikan hubungan telefon yang kuat dan pendengaran aktif, Sikap Positif, Perhatian terhadap Perincian, Berorientasi Orang
- Sebaiknya Eksekutif Kanan khusus dalam Perkhidmatan Pelanggan atau setaraf.
CARA MEMOHON JAWATAN KOSONG
- Sila kelaman: Jawatan Kosong Terkini DHL Express (Malaysia) Sdn Bhd
- Pili Iklan kekosongan Tersenarai
- Sila Daftar jika anda belum terdaftar , sila login ke laman dimaksud
- dan mohonlah secara onlen