AWATAN Jawatan Kosong Terkini SPNB 05 November 2016 - Jawatan kosong Terkini Julai Ogos 2017

JAWATAN KOSONG TERKINI JULAI 2017 Ogos 2017

Iklan Jawatan Kosong Terkini Julai 2017 Ogos 2017 Kerja Kosong Terkini Kerajaan dan Swasta Jawatan Kosong Bank Kerani Spa Kastam Jobs Vacancy 2017 2018

Jawatan Kosong Terkini SPNB 05 November 2016

Iklan Kerja Kosong terbaru datang dari SPNB atau Syarikat Perumahan Negara Berhad dimana syarikat ini ialah milik Kementerian Kewangan Diperbadankan (MOF Inc.). Syarikat Perumahan Negara Berhad (SPNB) ditubuhkan pada 21 Ogos 1997 demi memastikan penyediaan rumah mampu milik berkualiti dan mampan kepada setiap keluarga di Malaysia sejajar dengan Objektif Perumahan Negara.
Jawatan Kosong Terkini SPNB
Jawatan Kosong Terkini SPNB
SPNB dipertanggungjawabkan untuk membina rumah yang mampu dimiliki dan selesa untuk didiami melalui beberapa program seperti Rumah Mampu Milik (RMM) dan Program Rumah Mesra Rakyat (RMR). Di bawah SPNB terdapat beberapa subsidiari iaitu SPNB Aspirasi, SPNB Idaman, SPNB Mesra, SPNB Edar dan SPNB Dana. Setiap subsidiari ini mempunyai peranan masing-masing dalam mencapai matlamat penubuhan SPNB secara keseluruhan.

VISI SPNB

Menjadi pilihan pertama rakyat dalam membangunkan rumah mampu milik yang berkualiti.

MISI SPNB

Kami berhasrat melaksanakan pembangunan perumahan mampu milik yang mampan serta menepati kepuasan pelanggan melalui budaya kerja cemerlang serta menjadi pemaju yang prihatin dan bertanggungjawab terhadap tanggungjawab sosial.
Kini SPNB Membuka Kekosongan Jawatan Terkini seperti berikut ini :-

Jawatan Kosong Terkini SPNB 05 November 2016

CHIEF MARKETING OFFICER-KUALA LUMPUR

Tanggungjawab utama

  • Merangka strategi, menggubal, menyelaraskan dan mengawal semua aktiviti jualan dan pemasaran Kumpulan SPNB. Melapor secara langsung kepada Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan dan hubungan dengan Pegawai Eksekutif Ketua syarikat subsidiari masing-masing.
  • Marketing Plan
  • Bertanggungjawab untuk membangunkan pelan pemasaran strategik tahunan bagi keseluruhan Kumpulan, termasuk perancangan pasaran, program-program penyelidikan pasaran, field force aktiviti kawalan belanjawan pemasaran, pengekalan pasaran saham, campuran pemasaran dan berkembang di beberapa kawasan yang dikenalpasti.
  • Kajian strategi pemasaran oleh belajar petunjuk ekonomi, pengesanan perubahan dalam penawaran dan permintaan, mengenal pasti keperluan semasa dan masa depan para pelanggan dan pemantauan persaingan dalam industri pembinaan.
  • Membina, memiliki dan memandu strategi strategi komunikasi dalaman dan luaran yang memberi kesan positif kepada pekerja dan pelanggan memahami produk dan perkhidmatan Syarikat.
  • Menyumbang kepada keberkesanan pemasaran dengan mengenal pasti isu-isu jangka pendek dan jarak jauh yang perlu ditangani; memberi maklumat dan komen berkaitan perbincangan; mencadangkan pilihan dan kursus tindakan pemulihan.

Pembangunan Perniagaan

Cipta dan Uruskan pemasaran template untuk peluang-peluang perniagaan yang baru.
Mengambil peranan aktif dalam pertubuhan-pertubuhan industri khusus.
Membangun dan memaksimumkan industri sambungan untuk mempromosikan SPNB dan mengejar peluang-peluang perniagaan bersama pasukan.

Komunikasi

  • Mewujudkan sistem laporan dan komunikasi untuk semua maklumat dari pasukan pemasaran kepada pasukan jualan dan permintaan daripada pasukan jualan kepada pasukan pemasaran dan maklum balas.
  • Melapor kepada Jawatankuasa pemasaran, jika ada aktiviti-aktiviti Kumpulan bagi pengurusan kanan / BOD bagi maklum balas dan penambahbaikan.
  • Langsung dalam pembangunan dan pelaksanaan inisiatif komunikasi pemasaran / pelancaran rancangan termasuk produk, jualan Cagaran, tradeshows, kempen, kehadiran laman sosial, laman web Syarikat, perhubungan awam, komunikasi dalaman, komunikasi kawal selia dan acara-acara korporat.

Pembangunan cagaran

  • Brosur-brosur memastikan memperkukuhkan jenama pengiktirafan dan strategi pemasaran.
  • Pangkalan data – mewujudkan satu proses pengurusan hubungan pelanggan yang dikongsi.
  • Laman web – kajian, meningkatkan, serta mengekalkan kandungan laman web.
  • Perangkaian sosial – mewujud strategi yang menggunakan taktik rangkaian sosial selaras dengan jenama SPNB.
PENGETAHUAN & KEMAHIRAN

Pendidikan / profesional kelayakan

  • Ijazah Sarjana Muda pemasaran, pentadbiran perniagaan atau perniagaan dalam bidang yang berkaitan.
  • Jualan dan pemasaran latar belakang yang diutamakan dengan sekurang-kurangnya 5 tahun pengalaman menguruskan pasukan komunikasi pemasaran yang berkemahiran dalam persekitaran berstruktur.
  • Proficiencies perisian dengan aplikasi pengurusan hubungan pelanggan, seperti Microsoft Office dan Adobe Reka bentuk Suite (iaitu ilustrator, Photoshop, InDesign, Acrobat) serta menyunting aplikasi Laman web.

Pengalaman profesional

  • Kira-kira 15 tahun berkenaan pengalaman bekerja dalam industri pemasaran dengan 4 tahun pengalaman bekerja sebaik-baiknya dalam sebuah syarikat pembinaan yang tersenarai.
  • Terperinci berasaskan dengan keupayaan untuk menguruskan projek-projek dari permulaan melalui pelaksanaan.
  • Keusahawanan, self-starter dengan pendekatan hands-on.
  • Menunjukkan baik perhubungan dan orang kemahiran interpersonal melalui komunikasi yang berkesan dan pengurusan.
  • Pembentangan yang baik dan menulis kemahiran; dalam berkomunikasi dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia.
  • Kemahiran mempengaruhi dan rundingan dengan perniagaan yang cemerlang pengetahuan kepintaran dan bunyi industri dan pertandingan.

Lokasi Kerjaya :

Wisma Perkeso 50400 Jalan Tun Razak Kuala Lumpur Federal Territory of Kuala Lumpur Malaysia

 CARA MEMOHON JAWATAN KOSONG 



  • Sila layari laman web : Iklan jawatan SPNB
  • Pilih Kerjaya dimaksud
  • Klik "APPLY NOW" bahagian bawah kanan 
Demikian maklumat jawatan kosong terkini SPNB semoga berfaedah.amin

Subscribe to receive free email updates:

Featured Post

JAWATAN KOSONG PETRONAS TARIKH TUTUP 25 JUN 2017

Kerja Terkini Kosong Petronas . Iklan kerjaya terlengkap ya hanya di sini. Kali ini datang dari Petronas siapa yang tak kenal Petronas? Pe...